zondag 18 april 2010

Gisteren was er een forumdag van Scrappersanonimous in Culemborg (en tsjee wat een prutfiles zelfs op de vroege zaterdagochtend).
We hadden een 3-tal projecten te maken en deze waren weer hartstikke leuk uitgekozen. Een labelboekje, een vintagetasje en 2 Layouts, de voorbeelden zagen er werkelijk schitterend uit. Maar ja dan bemerkte ik wel dat ik ruimte om me heen nodig heb, ik kreeg het aardig benauwd van de drukte en heb dus niet zo veel gedaan. Ik ben met het labelboekje begonnen en ben met 1 Layout gestart, daar is het dan ook allemaal bij gebleven. Het was prachtig weer en ik heb een aantal keren lekker buiten gestaan, lekker gekletst en alles was verder gewoon ontspannen.



Onderstaand een aantal Layouts die ik gemaakt heb voor mijn jaarboek van een ander leuk forum Rainbow-scrappers.





Vanmiddag lekker even buiten gezeten, terwijl Willem aan het werk is om alvast even wat bij te kleuren. We zitten vandaag dan al weer op 18 april en over 9 dagen vliegen we richting Amerika, tenminste als de aswolk maar verdwenen is. Dat is toch echt een puinhoop zo als je vakantie gepland hebt en zo'n vulkaan gooit letterlijk en figuurlijk roet in het eten, na ja nu dan in de lucht.

Yesterday I had a day of the Scrapperanonimous-forum in Culemborg (oh what a nasty trafficjams there are really also on the early saturdaymorning). We had 3 projects, a labelbooklet, a vintage-bag and 2 Layouts, what they showed us looked wonderfull. But I figured out how I need space when I'm scrapping, it was in a way crowded and I didn't do as much as I wanted. I started the labelbooklet and also one of the LO's, but it staying unfinished. It was really nice springweather and I stood outside for a couple of times, talking with nice people and felt relaxed.
The 3 LO's are made about the month March for my yearbook of another forum Rainbow-scrappers.
Today it was still very nice weather, Willem is working and I sat outside getting already a little suntan. Today it is April 18th already and within 9 days we are flying to the States, at least if the vulcano isn't so bad anymore. Flights are cancelled and that is ofcourse very bad for your vacationschedules.

1 opmerking:

  1. I have been loving your blog posts!

    I cannot believe that we will see you in only a few more weeks! I hope you have safe travels and that the volcanic ash clears so that you can leave on time.

    Lots of Love!

    BeantwoordenVerwijderen