dinsdag 24 februari 2009

Happy birthday Herman

Ja ja, vandaag een broer die jarig is en die dan ook al weer 58 jaar geworden is. Waar blijft de tijd, want ja over 3 weekjes ben ik ook al aan de beurt en vraag ik me af of ik niet terug kan gaan tellen in leeftijd.
We hebben een heftige tijd achter de rug. Pa Kost had in het ziekenhuis medicijnen gekregen waar hij bijna dol van werd, maar is gelukkig nu met de nieuwe medicijnen van de huisarts weer een stuk beter in zijn doen. Zijn longen zullen altijd een probleem zijn en hij zal ook elke keer weer achteruit gaan, maar hij is weer in de kleren en kijkt weer anders tegen het leven aan.
Zondagavond is Willem niet lekker geworden en is in het ziekenhuis aan de hartbewaking beland. Allemachtig wat schrik je je dan weer wezenloos. Gelukkig bleken al de testen goed uit te vallen en heeft hij verder niets met zijn hart, maar iets met zijn maag. Hij heeft medicijnen gekregen, dan is het verder afwachten hoe het gaat en anders moet hij weer een ander traject in. Maar hij is gelukkig weer thuis en kan hij deze dagen even bijkomen.
Ik zelf ben al 3 maanden verkouden en heb ik gisteren bij de KNO-arts een Prednisonkuur gekregen. De hele boel was natuurlijk ontstoken, de tisseus zijn ook niet aan te slepen en heb ik me uiteindelijk ziek moeten melden. Vandaag ook te horen gekregen, dat ik ook verplicht een week ziek moet zijn. Uitzieken heet dat dus, want meestal ben ik van oh ik ben weer op de been, dan kan ik ook wel weer gaan werken. Maar ja, uitzieken is ook misschien wel eens een keer nodig en ik hoop dat de medicijnen ook goed z'n werk zullen doen ook al is Prednison een paardemiddel zoals ze zeggen.
Zo mijn blog is een beetje bijgewerkt en ga ik nu maar even niets doen.
Groetjes, Ria

Yes, today having a brother who is celebrating his 58th birthday. Time flies, because within 3 weeks i'm having my birthday also and I'm wondering if I can start counting backwards.
Time has been heavy these last weeks. My Dad did get for him some wrong medicine, which shocked him rather badly. Now with other medicine from the familydocter he is happily doing much better again, his lungs will always be a problem and he always will be worse after a stay in hospital, but he is now staying better in life again.
Last sunday Willem felt bad at his work and he went to the hospital. My goodness what a scray feeling is such a phonecall. Then he got on the Cardeology-department for a night and after several tests it showed his heart was fine. They told him it was coming from his stomach and he did get some medicine for it. We'll see how that works out. But'I'm very happy he is home again.
I'm already having a cold for several months and yesterday I had an appoinment in hospital. My sinus is completely infected, I'm running out of tissues and so I have for this coming 4 weeks a bunch of Prednison-pills. I'm also on sickleave now and I'm told to stay away from the office this whole week. I'm used to start working again always far to soon ofcourse, because I do think if I can work with my computer at home, I can also do that at the office. But they told me to take my time to get better and I do hope that will be very soon, because feeling so miserable isn't fun.
So my blog is written again and I'm going to do nothing again,
Love, Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten